FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaakceptowaniu wpłaty. Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 8 dni roboczych, przy czym zamówienia staramy się realizować w jak najkrótszym terminie.

Wysyłka kurierem trwa 24-48 h w dni robocze.

 

2. Czy jest możliwość wykonania produktu na indywidualne zamówienie, zmieniając kolory, czy rodzaj skóry według własnego pomysłu?

Jest taka możliwość. Prosimy wówczas o kontakt e-mailowy w celach ustalenia szczegółów.

Proszę jednak pamiętać, iż zamówienia realizowane według specyfikacji Klienta, na jego indywidualne zamówienie, nie podlegają zwrotowi zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w odniesieniu do pozostałych umów, o których mowa w wyżej wskazanej podstawie prawnej. 

 

2. Czy jest możliwość szybszej wysyłki zamówienia?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować w jak najkrótszym terminie. Jednak jeżeli chcą mieć Państwo gwarancję dostawy na dany termin, jest to możliwe, jednak wcześniej prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny w celach ustalenia szczegółów.

 

3. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia zakupu.

Wyjątek stanowią zamówienia realizowane według specyfikacji Klienta, na jego indywidualne zamówienie. Produkty te nie podlegają zwrotowi zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w odniesieniu do pozostałych umów, o których mowa w wyżej wskazanej podstawie prawnej.